Sıkça Sorulan Sorular

Siparişim ne zaman gönderilir?

Tüm siparişleri Yurtiçi kargo ile 1-3 iş günü içinde gönderiyoruz. Siparişiniz aksi bir durum olmadıkça 1 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Gönderi takip numarası e-posta adresinize iletilecektir. Adresinize teslim süresi kargo şubelerindeki yoğunluğa bağlı olarak genellikle 1-3 iş günü arasında değişmektedir.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Sipariş değişiklikleri veya iptalleri ancak siparişiniz henüz kargoya verilmemişse kabul edilebilir. hello@thehandloom.com adresine e-posta göndererek siparişinizi iptal edebilir veya değişiklik yapabilirsiniz.

Siparişimi nasıl iade ederim?

  • İadenin veya değişimin, teslimat tarihinden itibaren 14 takvim günü içerisinde talep edilmesi gerekmektedir.
  • İade edilecek veya değiştirilecek ürünler defolu olmadığı sürece, kargo ücreti müşteriye aittir. Değişim durumunda, gönderilecek ikinci ürünün kargo ücreti tarafımıza aittir. Ürünlerin defolu olması durumunda hello@thehandloom.com mail adresimize ürünün defosunun fotoğrafı ile birlikte mail atmanız gerekmektedir.
  • Ürün/ürünler orijinal hallerinde, giyilmemiş, yıkanmamış, düzgünce katlanmış ve etiketleri yapıştırılmış olarak iade edilmelidir. İade edilen veya değişim için gönderilen ürünün/ürünlerin bu gereklilikleri karşılamaması durumunda, iadeniz alıcı ödemeli ücret karşılığında tarafınıza geri gönderilecektir.

İade veya değişim işlemi başlatmak için lütfen bize ulaşın.

İadem ne zaman hesabıma yatar?

İade talebiniz, ürün(ler)inizi aldıktan sonra 4-7 iş günü içinde işleme alınacaktır. Bir iade ödemesi bekliyorsanız, iade işlendikten sonra geri ödemelerin alınması için lütfen 1-3 iş günü bekleyin.

Çalışma saatleriniz nedir?

Hafta içi 09:00-18:00 saatleri arasında açığız. Sorununuzu çözmemizin en hızlı yolu için bize e-posta göndermenizi önemle tavsiye ederiz. Genel sorularınız için lütfen bize hello@thehandloom.com adresinden e-posta gönderin.

1000TL ve Üzeri siparişlerde kargo ücretinden kim sorumludur?

1000TL ve üzeri siparişlerde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır.

Olası bir iade durumunda, üründe herhangi bir defo olmadığı takdirde iade talep ediliyorsa, iade kargosunun ücreti alıcı müşteri tarafından karşılanır. Tarafımıza karşı ödemeli gönderilmesi durumunda, iade edilecek tutardan kargo ücreti düşülerek iade işlemi gerçekleşir.

1000TL Altı siparişlerde kargo ücretinden kim sorumludur?

1000TL altında kalan siparişlerde, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır

(Ortalama 160TL)

Olası bir iade durumunda, üründe herhangi bir defo olmadığı takdirde iade talep ediliyorsa, iade kargosunun ücreti alıcı müşteri tarafından karşılanır. Tarafımıza karşı ödemeli gönderilmesi durumunda, iade edilecek tutardan kargo ücreti düşülerek iade işlemi gerçekleşir.